7 Haziran 2016 Salı

Başlangıçlar Güzeldir..

Merhabalar,

Öncelikle çok heyecanlı olduğumu belirtmek istiyorum. Çok heyecanlıyım çünkü her zaman bilginin paylaşıldıkça yararlı olduğunu düşündüm ve o beklediğim fırsatı şimdi buldum. Uzun zamandır biriktirdiklerimi nihayet paylaşabileceğim bir yer olacak burası.

Ben kimim ? 

Ben bir psikoloğum. İngilizce psikoloji mezunuyum. Şu an özel bir klinikte çalışıyorum. Ülkemizde eğitimli bir psikoloğa ulaşmanın ne kadar zahmetli ve aynı zamanda pahalı olduğunu bilecek kadar zamandır bu mesleğin içindeyim. Daha sağlıklı bir toplum için bilgi ve tecrübelerimi burada paylaşacağım. Sağlıklı bir toplum için sağlıklı bireyler gerekir. İnandığım şeylerden biri de insan kendisini tanırsa ruh sağlığını en iyi kendisi düzeltir.

Peki ya konu ?


Burada psikoloji ile ilgili kuramlar, temel bilgiler, hastalıklar, psikolojik bozukluklar ve bunların tedavisindeki yol haritalarından bahsedeceğim. Kısaca burada psikoloji ile ilgili birçok şey bulabileceksiniz. Öğrenciler sizleri de unutmadım. Ben psikolojiyi İngilizce okudum ve öğrenciyken en zorlandığım şeylerden biri  bazı terimlerin anlamını tam olarak çözemezdim. Henüz çoğunun Türkçe karşılıkları yoktu. Değindiğim konuların en azından başlıklarının mutlaka İngilizce karşılıklarını da eklemeye çalışacağım.


Şimdiden çok mutlu ve umutluyum burası umarım faydalı olur. Burada hem kendinizden hem hayattan çok şey bulacaksınız. Okurken keyif almanız dileğiyle..






'Her insan bir tek gerçek işi vardır: kendine giden yolu bulmak.' Herman Hesse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder